1 Starptautiskā biznesa definīcija un nozīme. 2 Starptautiskā biznesa attīstības posmi, tā raksturīgās iezīmes, ietekmes un darbības jomas. 3 Starptautiskā biznesa etnocentriskā, reģiocentriskā, policentriskā un ģeocentriskā pieejas . 4 Galvenie darbības uzsākšanas veidi starptautiskajā biznesa vidē. 5 Starptautiskā biznesa mērķi, priekšrocības, problēmas un īpašie apgrūtinājumi . 6 Globalizācija, tās ietekme uz biznesa procesiem: uz tirgiem, produkciju, investīcijām un tehnoloģijām. 7 Globalizācijas galvenie virzītājspēki, tirdzniecības liberalizācija, ģenerālvienošanās par tirdzniecību un tarifiem (GATT), Pasaules Tirdzniecības organizācija (WTO). 8 Multinacionālās korporācijas. 9 Ekonomiskā integrācija un tās formas: ES, Eiropas Ekonomiskā zona, Ziemeļamerikas Brīvās tirdzniecības līgums (NAFTA), Dienvidaustrumu Āzijas nāciju asociācija (ASEAN) u.c. tamlīdzīgas organizācijas. 10 Starptautiskie finanšu tirgi. 11 Izpratne par starptautiskās uzņēmējdarbības vides analīzi un ietvars tās veikšanai. 12 Pasaules bankas īstenotais starptautiskais DoingBusiness pētījums. 13 Pasaules Ekonomikas foruma īstenotais Starptautiskais konkurenstspējas ziņojums. 14 Frāzera institūta (Kanāda) un “The Wallstreet Journal” īstenotais starptautiskais ekonomiskās brīvības pētījums. 15 Heritage foundation starptautiskais Ekonomiskās brīvības indeksa pētījums. 16 Ifo Ekonomisko pētījumu institūta (Vācija) īstenotie starptautiskie Biznesa klimata pētījumi. 17 Eurostat un Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes datu izmantošanas iespējas uzņēmējdarbības vides analīzei un vērtēšanai, ekonomiskās konfidences rādītāji. 18 Eiropas Savienības un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas dalībvalstu biznesa vides analīzes piemēri.