Jaunuzņēmumu vadība
Eiropā unikāla, uz projektiem balstīta bakalaura studiju programma tehnoloģiju uzņēmējdarbībā, kurā studenti apgūst nākotnes kompetences, tehnoloģiju prasmes un emocionālo inteliģenci. Iespēja labāk orientēties tehnoloģijās, tehnoloģisko risinājumu plānošanā, izstradē un vadībā.
Studentiem ir iespēja papildus apgūt arī programmēšanas pamatus, kā arī pilnveidot empātijas spējas, uzlabot pašapziņu un pašmotivāciju, līderības un komunikācijas prasmes.
Īsumā par programmu
IEGŪSTAMAIS GRĀDS – Profesionālais bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā  
KVALIFIKĀCIJA –  
Uzņēmuma vadītājs
STUDIJU ILGUMS – 4 gadi
STUDIJU FORMA – Pilna laika klātiene
STUDIJU VALODA –  Angļu
BUDŽETA UN MAKSAS VIETU SKAITS:  
SKATĪT ŠEIT
STUDIJU MAKSA – SKATĪT ŠEIT
Uzņemšanas prasības
Centralizēto eksāmenu (CE) rezultātiem tiek piemēroti līmeņa koeficienti:
- 1 augstākajam līmenim
- 0.75 optimālajam līmenim
- 0.5 vispārējam līmenim
- 0.75 tiek izmantots arī visiem centralizētajiem eksāmeniem, kas kārtoti līdz 2022. gadam ieskaitot
Personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas pirms 2004. gada vai bijušas atbrīvotas no valsts pārbaudījumiem, CE vērtējumu aizstāj ar attiecīgā priekšmeta atzīmi no sekmju izraksta, reizinot to ar 10 un pēc tam ar 0.75.
Kā tiek aprēķināts konkursa rezultāts
(CE līmeņa koeficients matemātikā * 0.25) + (CE līmeņa koeficients angļu valodā (vai starptautiskā testa rezultāts) * 0.25) + (CE līmeņa koeficients latviešu valodā * 0.1) + (VeA iestājpārbaudījuma tests un pārrunu rezultāts (100 punktu skalā) * 0.3) + (visu CE kopvērtējuma vidējā vērtība * 0.1)
Vairāk par uzņemšanas prasībām  
SKATĪT ŠEIT
Darba iespējas
Absolventi varēs veikt uzņēmuma mārketinga, pārdošanas, biznesa, attīstības, projektu un inovāciju vadītāja pienākumus, kā arī jebkuru citu lomu uzņēmumā, kas saistīta ar spēju radīt jaunus, radošus risinājumus un ilgtspējīgu uzņēmējdarbību.
Programmas absolventi var strādāt tādos amatos kā:
- Uzņēmuma vadītājs;
- Inovāciju vadītājs;
- Mārketinga vadītājs;
- Produkta attīstības vadītājs;
- Klientu attiecību vadītājs;
- Biznesa konsultants;
- Digitālo produktu attīstītājs.
Studiju īstenošanas veids un forma
Mācies un gūsti pieredzi darot. Studentiem studiju laikā ir iespēja praktiski darboties unikālā studentu digitālajā aģentūrā, kura piedāvā dažādus ārpakalpojumus reāliem klientiem.
80% nodarbību notiek praktisku komandas darbu un meistarklašu formātā, pielietojot apgūtās zināšanas viesu uzņēmumu problēmu risināšanā un savu uzņēmumu attīstīšanā.
Studiju programmas plāns
1. gads
- Vispārizglītojošie studiju kursi- 1. semestris - Personīgā izaugsme
 - 2. semestris - Profesionālā angļu valoda
- Profesionālā krievu valoda
- Profesionālā latviešu valoda
- Komunikācijas prasmes
 
- Nozares teorētiskie pamatkursi un informācijas tehnoloģiju kursi- 1. semestris - Informācijas komunikācijas tehnoloģijas uzņēmējiem
- Tehnoloģiju uzņēmējdarbība
 - 2. semestris - Ekonomikas pamati
- Uzņēmuma vadība
- Likumdošana un administratīvā pārvaldība
 
- Nozares profesionālās specializācijas kursi- 1. semestris - Digitālais mārketings
 - 2. semestris - Produkta izstrāde eksperimentējot
 
2. gads
- Vispārizglītojošie studiju kursi- 3. semestris - Personīgā izaugsme
 
- Nozares teorētiskie pamatkursi un informācijas tehnoloģiju kursi- 3. semestris - Grāmatvedība
- Uzņēmuma vadība
- Likumdošana un administratīvā pārvaldība
- Statistika un datu analītika
 - 4. semestris - Grāmatvedība
 
- Nozares profesionālās specializācijas kursi- 3. semestris - Finanšu vadība
 - 4. semestris - Pakalpojumu dizains
- Nākotnes līderība
- Pārdošanas un klientu attiecības
- Uzņēmuma praktiskais mārketings
- Produkta izstrāde eksperimentējot
 
- Izvēles daļas kursi- 3. semestris - Finanšu tirgi
 
3. gads
- Vispārizglītojošie studiju kursi- 5. semestris - Personīgā izaugsme
 
- Nozares teorētiskie pamatkursi un informācijas tehnoloģiju kursi- 6. semestris - Civilā un vides aizsardzība
- Ilgtspējība un zaļā domāšana
 
- Nozares profesionālās specializācijas kursi- 5. semestris - Finanšu vadība
- Nākotnes līderība
- Pārdošanas un klientu attiecības
- Uzņēmuma praktiskais mārketings
 - 6. semestris - Produkta izstrāde eksperimentējot
- Satura veidošana un mediji
- Inovāciju vadība
- Ražošana
 
- Izvēles daļas kursi- 6. semestris - Platformu biznesa modelis
 
4. gads
- Vispārizglītojošie studiju kursi- 8. semestris - Inovāciju nedēļa
 
- Nozares profesionālās specializācijas kursi- 8. semestris - Projekts 24
 
- Prakse- 7. semestris - Students semestri dodas praksē uz sevis izvēlētu prakses vietu
 
- Bakalaura darbs- 8. semestris - Viens semestris tiek veltīts bakalaura darba izstrādei par studenta izvēlētu tēmu.
 
Aktualitātes










