EPF studiju kursi 20232024

Mārketinga menedžments

10:40 - 14:30

trešdiena

12.02.2024. - 31.05.2024.

200

Profesionālā bakalaura

4

D201

Lekt. I. Ozola

ANOTĀCIJA

Mārketings ir radošs process, kas ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Studiju kursa ietvaros students apgūst mārketinga zinātnes pamata procesus, iesaistītos dalībniekus un tirgus tendences. Studiju kursa noslēgumā studējošais spēj kritiski izvērtēt pieejamo informāciju un izmantot to mārketinga plāna izstrādāšanā, spēj analizēt uzņēmējdarbības vidi un novērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas tajā, kā arī izstrādāt uzņēmuma mērķiem atbilstošu mārketinga stratēģiju.


SATURS

1. Ievads mārketingā. 2. Mārketinga komunikāciju būtība, veidi un vide. 3. Mārketinga plānošanas posmi un ietekmējošie faktori. 4. Mārketinga budžeta plānošana. 5. Mārketinga mērķu noteikšana. 6. Mārketinga komunikāciju izstrādes process. 7. Mārketinga plāna izstrāde dažādiem informatīvajiem kanāliem. 8. Mediju plānošana. 9. Studiju darba izstrāde.

Share by: