Tirgvedība / Marketing (EN)
"10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45"
Profesionālā bakalaura
Piektdiena Sestdiena
6
"Pirmdiena/ (07.04., 14.04., 28.04., 12.05., 19.05., 26.05.) Saturday/ (26.04., 10.05.) 10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45"""
Online
240
Krzysztof Piotr Cieślikowski
ANOTĀCIJA
"Mārketings ir radošs process, kas ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Studiju kursa
ietvaros students apgūst mārketinga zinātnes pamata procesus, iesaistītos dalībniekus un
tirgus tendences. Studiju kursa noslēgumā studējošais spēj kritiski izvērtēt pieejamo
informāciju un izmantot to mārketinga plāna izstrādāšanā, spēj analizēt uzņēmējdarbības vidi
un novērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas tajā, kā arī izstrādāt uzņēmuma mērķiem
atbilstošu mārketinga stratēģiju.
"
SATURS
"1.Ievads Tirgzinībās.
2.Pircēju rīcība tirgū
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process
3.Tirgus segmentēšana, produkta dzīves cikla posmi
4.Digitālais mārketings
Budžeti, izstrādes posmi, analītikas, kontrole, rezultātu izvērtēšana
5.Digitālā mārketinga kanāli
6.Digitālā satura izstrāde
"