Tirgvedība / Marketing (EN)

Pieteikties

"10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45"

Profesionālā bakalaura

Piektdiena Sestdiena

6

"Pirmdiena/ (07.04., 14.04., 28.04., 12.05., 19.05., 26.05.) Saturday/ (26.04., 10.05.) 10:40-12:10 13:00-14:30 14:40-16:10 16:15-17:45"""

Online

240

Krzysztof Piotr Cieślikowski

ANOTĀCIJA

"Mārketings ir radošs process, kas ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Studiju kursa 

ietvaros students apgūst mārketinga zinātnes pamata procesus, iesaistītos dalībniekus un 

tirgus tendences. Studiju kursa noslēgumā studējošais spēj kritiski izvērtēt pieejamo 

informāciju un izmantot to mārketinga plāna izstrādāšanā, spēj analizēt uzņēmējdarbības vidi 

un novērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas iespējas tajā, kā arī izstrādāt uzņēmuma mērķiem 

atbilstošu mārketinga stratēģiju.

"


SATURS

"1.Ievads Tirgzinībās. 

2.Pircēju rīcība tirgū

Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process

3.Tirgus segmentēšana, produkta dzīves cikla posmi

4.Digitālais mārketings

Budžeti, izstrādes posmi, analītikas, kontrole, rezultātu izvērtēšana

5.Digitālā mārketinga kanāli

6.Digitālā satura izstrāde


"