"E-mārketinga starpkultūru aspekti / Intercultural Aspects of E-marketing"

Pieteikties

"14:40-16:10 16:15-17:45"

Profesionālā bakalaura

Piekdiena

3

(11.04.-30.05.)

C105

120

I. Ieviņa

ANOTĀCIJA

"Studiju kurss paredzēts tam, lai iepazīstinātu studentus ar galvenajiem e-marketinga rīkiem un to pielietošanas īpatnībām, priekšrocībām un trūkumiem starptautiskajā mārketingā, stiprinātu studentu prasmes digitālajā mārketingā un veicinātu izpratni par starpkultūru komunikācijas lomu e-mārketinga rīku izvēlē.  


"


SATURS

"1.E-mārketings, digitālais mārketings un tradicionālais mārketings. E-mārketinga priekšrocības un trūkumi.

2.E-mārketinga veidi: e-pastu mārketings, sociālo mediju mārketings, video mārketings, ziņu mārketings, saistītais mārketings, SEO, Pay-per-Click, satura mārketings, mobilais mārketings, analītika.

3.E-mārketinga rīku izmantošana starptautiskajā mārketingā.

4.E-mārketinga tendences multikulturālā vidē.

5.Krīzes vadība e-mārketingā.

6.E-mārketinga attīstības tendences.


"