"E-mārketinga starpkultūru aspekti / Intercultural Aspects of E-marketing"
"14:40-16:10 16:15-17:45"
Profesionālā bakalaura
Piekdiena
3
(11.04.-30.05.)
C105
120
I. Ieviņa
ANOTĀCIJA
"Studiju kurss paredzēts tam, lai iepazīstinātu studentus ar galvenajiem e-marketinga rīkiem un to pielietošanas īpatnībām, priekšrocībām un trūkumiem starptautiskajā mārketingā, stiprinātu studentu prasmes digitālajā mārketingā un veicinātu izpratni par starpkultūru komunikācijas lomu e-mārketinga rīku izvēlē.
"
SATURS
"1.E-mārketings, digitālais mārketings un tradicionālais mārketings. E-mārketinga priekšrocības un trūkumi.
2.E-mārketinga veidi: e-pastu mārketings, sociālo mediju mārketings, video mārketings, ziņu mārketings, saistītais mārketings, SEO, Pay-per-Click, satura mārketings, mobilais mārketings, analītika.
3.E-mārketinga rīku izmantošana starptautiskajā mārketingā.
4.E-mārketinga tendences multikulturālā vidē.
5.Krīzes vadība e-mārketingā.
6.E-mārketinga attīstības tendences.
"